{{office.HeaderText}}

{{office.Address}}

{{office.TeleponeNumber}}

{{office.MobileNumber}}

{{office.Email}}

Ei katteettomia lupauksia - Rekrytointitalli tarjoaa asiantuntijuutta yhteistyön hauskuutta unohtamatta

Rekrytointitalli on vuonna 2014 perustettu rekrytointitalo, joka tarjoaa läpinäkyvää, asiantuntevaa ja pitkäjänteistä rekrytointipalvelua lyhyen tähtäimen palkkion metsästyksen sijaan.

Ilman asiakkaan luottamusta ei ole bisnestä. Yksi tapamme rakentaa yhteistyöhön luottamusta on se, että vaalii työnteon hauskuutta. Jos jo ensikohtaamisessa on ilmassa pelkkää negatiivista vibaa, on parempi todeta, että ehkä kumppanuus ei ole nyt tarkoitettu. Yhteistyö asiakkaiden kanssa pitää olla yhtä hauskaa kuin oman tiimin kesken – se näkyy ulospäin ja houkuttelee myös parhaita kandidaatteja, Rekrytointitallin perustaja ja toimitusjohtaja Mikko Kaikkonen kiteyttää.

 

ARVO ASIAKKAALLE VOI OLLA MYÖS VÄHEMMÄN PALVELUITA

 

Rekrytointitallin tavoitteena on aina pitkäaikainen kumppanuus, joka rakentuu luottamukselle ja läpinäkyvyydelle. Yritys laittoi ensimmäisten rekrytointitalojen joukossa palveluidensa hinnat nähtäville kotisivuilleen ja tarjoaa kaikkiin rekrytointeihin 12 kuukauden takuun. Jota ei ole tarvinnut muuten käyttää kertaakaan. Haluamme erottua siinä, että katsomme aina pitkälle eteenpäin ja se näkyy toiminnassamme. Jokainen rekrytointipalveluita ostanut henkilö on tavannut myyjän, joka myy mitä vain ja jolta kaikki onnistuu, paremmin kuin muilta. Katteettomien lupausten tekeminen ei paranna luottamusta pitkällä aikavälillä - myös vaikeiden asioiden esiin nostaminen on osa asiantuntijuutta, Kaikkonen toteaa ylpeänä.

Kokonaisvaltaisen rekrytoinnin kumppanuusajattelun taustalla on, että konsultti pystyy luontevasti havaitsemaan ja ennakoimaan asiakkaan tulevia tarpeita samalla tuoden yrityksen käyttöön laajemman perspektiivin ja toimialarajat ylittävän asiantuntijuuden. Osataan suositella juuri tarpeeseen sopivaa ratkaisua, jolloin asiakas saattaa jopa maksaa vähemmän, mutta hyötyä enemmän. Itseisarvoinen ”lisäpalvelua lisäpalvelun päälle” -ajattelu syö pohjaa luottamukselta. Yksi Rekrytointitallin arvoista on älykäs toiminta, mikä tarkoittaa lupaa suhtautua ratkaisukeskeisesti asiakkaan haasteisiin. Tämä nivoutuu hyvin yhteen yrityksen muiden arvojen kanssa, sillä ”mahdollisuus hyödyntää omaa asiantuntijuutta ”älykkäästi” parhaan asiakaskokemuksen ja lopputuloksen saavuttamiseksi on myös hauskaa ja motivoivaa – kuten työnteon kuuluukin olla”, Kaikkonen hymyilee.           

                 

SOVELTUVUUSARVIOINTI ALETAAN NÄHDÄ MYÖS JOHTAMISEN TYÖKALUNA

 

Rekrytointitalli on jo vuosia käyttänyt Masterin MPA- ja ACE-onlinetyökaluja antamaan onnistuneeseen henkilövalintaan tarvittavaa lisätietoa. Soveltuvuusarvioinnista on myös iso apu työntekijän perehdytykseen ja sen Rekrytointitallin asiakkaat ovat huomanneet. Meille on tärkeää, että voimme seistä valintojen takana ja soveltuvuusarviointi on siitäkin syystä olennainen osa laadun varmistamista. Haluamme olla se kumppani, joka kulkee mukana työsuhteen eri vaiheissa eikä katoa, kun nimet on paperissa. Vaikka soveltuvuusarviointi on perinteisesti nähty valinnan tukena, on sillä iso arvo ja potentiaali työntekijäkokemuksen alkutaipaleen suunnittelussa – ja varsinkin sen toteutuksessa, Kaikkonen toteaa.

 

Tutustu Rekrytointitalliin!

Category: Asiakastarinat, Rekrytointi

Päivämäärä: 01.11.2020

Annika Vallo

Content Writer