{{office.HeaderText}}

{{office.Address}}

{{office.TeleponeNumber}}

{{office.MobileNumber}}

{{office.Email}}

Asenne ratkaisee, mutta se ei näy CV:ssä

Hyvä palvelu ei riitä asiakkaan sitouttamiseen ja hyvän maineen rakentamiseen, vaan onnistuminen vaatii WOW-kokemuksen. Valikoimalla CV:n ja hakemuksen perusteella saatat ohittaa sopivimmat kandidaatit - uskallatko ottaa riskin, kun asiakaspalvelussa menestymisen tärkein tekijä, oikea asenne, voidaan Masterin ratkaisulla selvittää 10 minuutissa?

Esikarsi hakijat nopeammin ja puolueettomasti

Hakemusten käsittely on aikaavievää. Masterin online-testit ja automatisoitu esikarsinta mahdollistavat nopean esikarsinnan tutkitusti relevantein perustein ja kognitiiviset vinoumat minimoiden. Ja mikä parasta: olemalla nopea ja puolueeton palvelet myös hakijaa ja mahdollistat hyvän hakijakokemuksen.

Keskity olennaiseen eli henkilökohtaiseen haastatteluun

Hyvä hakijakokemus syntyy henkilökohtaisuudesta, joten keskitä resurssit juuri kyseiseen tehtävään sopivien henkilöiden haastatteluun. Masterin selkeät raportit ja haastatteluopas nopeuttavat haastatteluun valmistautumista ja mahdollistavat perusteellisen, valinnan kannalta olennaisen tiedon hankkimisen.

Vaali laatua - säästät samalla rahaa

Rekrytoinnissa resurssit ovat aina kortilla. Automatisoi rekrytoinnin esikarsinta ja anna järjestelmän tehdä raskain, aikaavievin työ - jotta sinä ja sopiva hakija voitte kohdata rauhassa kasvotusten! Masterin online-testit alentavat mitattavasti rekrytoinnin kustannuksia, parantavat prosessin ja valinnan laatua ja lisäävät hakijatyytyväisyyttä.

Miten asiakaspalvelurekrytoinnit ja soveltuvuusarviointi kuuluvat yhteen?

LUE CASE asiakaspalvelun rekrytoinnista: Teerenpeli hyödynti kolme vuotta sitten hakemusten esikarsintavaiheessa henkilöarviointimenetelmiä asiakaspalvelualalla vaaditun asenteen ja kognitiivisen kyvykkyyden selvittämiseksi - kumpikaan näistä kun ei näy CV:ssä ja hakemuksessa, joita tehtävään saapui lähemmäs 100. Lopputulos yllätti positiivisesti niin työnantajan kuin valitun kandidaatinkin.

...tai OTA YHTEYTTÄ Masterin rekrytointistrategi Annika Valloon ja saat tietoa nopeasta ja kustannustehokkaasta soveltuvuusarvioinnista asiakaspalvelun rekrytoinneissa!